welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Thursday 10 March 2011

meet uncle hussain- Lagu untuk mu

 meet uncle hussain- Lagu untuk mu

F         Dm                 C 
Tiada bintang dapat menerangkan hati yang telah dicelar                                    
F            Dm             C  
Bagaiku lumpuh tak mampu berdiri Aku tetap begini, takkan berubah                                                 
Gm  
Kerna aku tetap aku Dan lalu rindumu bukanlah aku        
 F          Dm          Gm      F  Dm           Gm  
Guna hati, akal dan fikiran mu Berbeza kau dan juga aku     
 F             Dm           C  
Dua hati yang tak mungkin bersatu
F         Dm           C  
Adakah aku Hanya boneka yang sering engkau mainkan                             
F  
Yang dikawal oleh jari-jarimu            
Dm           C                                                   Gm  
Kupunya hati dan perasaan Pernahkah engkau fikirkan Cukup-cukuplah Oh cukuplah!       
F          Dm          Gm      F  Dm           Gm  
Guna hati, akal dan fikiran mu Berbeza kau dan juga aku      
F             Dm           C  
Dua hati yang tak mungkin bersatu
#maj7    A#maj7  
Tak faham, tak tahan Sabarku tak tertahan Melayan sikapmu perawan  
A#maj7  
Berbeza, berbeza Kau dan aku berbeza Kita memang tak serupa  
A#maj7 
Bebaskan, bebaskan Puing ini lepaskan Kita tidak sehaluan  
A#maj7  
Cukuplah, sudahlah Sampai disini saja Hubungan kita berdua  
A#maj7                            Gm
  Ooh… Ooh… Ooh… Ooh…Ooh… Ooh… Ooh…!
Gm      F          Dm          Gm      F  Dm           Gm  
Guna hati, akal dan fikiran mu Berbeza kau dan juga aku      
F             Dm           Gm      F  Dm           Gm
Dua hati yang tak mungkin bersatu Berbeza kau dan juga aku      
 F          Dm          Gm      F  Dm           Gm 
 Guna hati, akal dan fikiran mu Berbeza kau dan juga aku      
F             Dm           C  
Dua hati yang tak mungkin bersatu

No comments:

Post a Comment