welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Thursday 10 March 2011

Aurora--- estranged

Aurora--- estranged

Intro : Am C G F Am
Am
Aurora oh Aurora
C
Penting kah kamu itu
G             F
Kenapa aku terpegun
Am
Aurora oh Aurora
C
Terlalu disanjungi
G                F
Telah di tanya mengapa
Am      F       G         E
Ku tatap berseri berwarna hijau
Am           F     G
Yang menawan sanubari
C       
Walaupun jauh
G
Kamu dekat di hati
Am                  F
Pandang aku menanti mu        
C     G            Am             F - Am
Aurora kamu memberi, kembali mencari
Am
Aurora oh Aurora
C
Dari manakah kamu
G                  F
Kekal kamu sungguh jauh
Am
Aurora oh Aurora
C
Tidak ada bunyimu
G                 F
Sanggup aku tetap menunggu
Am     F      G         E
Terdiam kerana berwarna ungu
Am          F      G
Ku putuskan biar bisu
C             G
Walaupun jauh..kamu dekat di hati
Am                  F
Pandang aku menanti mu
C     G            Am             F
Aurora kamu memberi, kembali mencari
Am C B G Am C D B Am C B G F G
Am C B G Am C D B E C D Am C G F
F G   Am F F   G    Am
Malam ini- aku sendiri
F       G             C    Am
Menumpu langit sambil berkata
F         G       Am
Gembira kamu di sana
F G Am (2x)F G B Am F B F G AmAm
Ku lihat
F         G        E
Tersenyum, berwarna merah..
Am      F       G
Ku tahu kau selamat

No comments:

Post a Comment