welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Thursday 3 November 2011

Fahrenheit – ana



Fahrenheit – ana
By-yahyanakata


Fahrenheit – ana

Dm
ana
Gm
kau segar dalam jiwa
A# C Dm
warnamu itu cahaya

Dm
aku
Gm
segar dalam jiwamu
A# C Dm
bersama menempuh liku

*
A
asmara
A# A
kita jalin di mentari yang hangat
C F
betapa peluh yang telah mengalir
Gm
jauh di lubuk hati
A
engkau ku gengam

C F
tarian musafir yang membawa aku
Gm A
bukan putera raja di mata
ooo

Dm
ana
Gm
engkau aku dan dia
A# C Dm
semua kita manusia

Dm
aku
Gm
terus jadi miliknya
A# C Dm
hati yang luas terbuka

Gm Dm
kita hilang bersama pelangi
G A# A
terbentuk setelah hujan renyai

Gm Dm
kita hilang bersama kabus pagi
C A Dm
ditelan sinaran yang membakar

Dm
ana
Gm
aku lah diri sendiri
A# C Dm
tak mungkin kau jadi aku

solo

ulang *

A# C Dm
tak mungkin kau jadi aku(3x)

No comments:

Post a Comment