welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Monday 18 July 2011

ALEYCATS -Andainya Aku Pergi Dulu

ALEYCATS

-Andainya Aku Pergi Dulu



      Bm  

   Andainya aku pergi dulu sebelummu

     A                      Bm

   Janganlah kau bersedih hati

      Bm          

   Andainya aku tiada lagi di sisimu

       A                      Bm

   Janganlah kau memencil diri



 

     A                      Bm

   Bayangkanlah masa-masa bahagia

       G         A    Bm

   Semasa engkau dan aku

         G       A      Bm

   Bermesra di langit biru

         G        A    Bm

   Di waktu kasih berpadu



 

   Bm          

   Andainya engkau pergi dulu sebelumku

      A                 Bm

   Mestikah aku hidup melara

   Bm                          

   Andainya engkau tiada lagi di sisiku

      A             Bm

   Mestikah aku kecewa





          A                     Bm

   Ku percaya kau selalu di sisiku

        G        A     Bm

   Walaupun jasadmu tiada

         G       A       Bm

   Walau di mana kau berada

        G         A   Bm

   Kasihku takkan berubah





       Bm                

   Di pohon cemara ku ukirkan kata cinta

     A                      Bm

   Bulan tersenyum dan bersinar

      Bm

   Berguguran daun jatuh lembut ke rambutmu

     A                D

   Meraikan suasana indah

      Em                    Bm

   Di sini ku berjanji disaksi rembulan

        G         A    Bm

   Andainya ku pergi dulu

       G         A    Bm

   Jikalau ku pergi dulu

         G       A         Bm

   Ku nantimu di pintu syurga

No comments:

Post a Comment