welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Monday 7 March 2011

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada

Hujan - Bila Aku Sudah Tiada



Chorus:

G Bm

Bila aku sudah tiada,

C

Simpan semua laguku,

D

Jangan ditangis selalu

G Bm

Mungkin untuk sementara

C D G

Bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku.





Em D C DG

Pagi itu indah seperti biasa,

Em D CD G

Tidur yang lena terhenti di sana,

Em D C DG

Mayak kuyu masih tak berdaya

Em D C D G

Buka lar tingkapmu curah kan cahaya

C Bm

Siapa yang tersangka,

C D

Bila tiba masa untuk kita pergi selamanya

C Bm

Takkan terduga

C D

Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya...



Chorus:

G Bm

Bila aku sudah tiada,

C

Simpan semua laguku,

D

Jangan ditangis selalu

G Bm

Mungkin untuk sementara

C D G

Bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku.



Em D C DG

Pagi itu indah seperti biasa,

Em D CD G

Tidur yang lena terhenti di sana,

Em D C DG

Mayak kuyu masih tak berdaya

Em D C D G

Buka lar tingkapmu curah kan cahaya

C Bm

Siapa yang tersangka,

C D

Bila tiba masa untuk kita pergi selamanya

C Bm

Takkan terduga

C D

Jika saat ini tuhan tentukan aku lah orangnya...

No comments:

Post a Comment