welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Friday 11 March 2011

Derita merindu -Ahli Fikir

intro - D A Bm G

D A Bm G
Kau katakan cinta gunakan akal Bila aku gunakan Kau yg menyangkal Bagaimana nak kekal
D A Bm G
Kau katakan cinta gunakn minda Bila aku gunakn Kau yg tk percaya Bagaimana nk bahagia

D A Bm G D
Maafmu tak bererti Kau mudah sesali Berulang kali telah kau mungkiri
D A Bm G D
Manis mulut berjanji terpedaya lagi Menanti biar terus didustai

Chorus
D A Bm G
Kaulah bahagia(bagiku) Kaulah derita(bagimu) Esok lusamu Tk kukenal lagi engkau siapa

D A
Dan aku cuba sedaya upaya Telah ku usaha dengan sepenuh jiwa
Bm G
Bagaimana hendak ku lupa Bayangan wajahmu selalu di depan mata
D
Harum baumu masih dapat ku hidu Bagaimana ingin aku membencimu
A Bm
Jikalau setiap hari merindu Sekiranya derita merinduimu
G
Itu sebenarnya bahagia Aku pilih derita piedotcom.blogspot.com

Repeat Chorus

D A Bm G D
Mungkinkah esok atau lusa Walau biarpun lama Akan ku biar tiada Ku tetap kan setia
D A Bm G D
Entah bila akan tiba Sampai jua harimu yang sama Esok seperti semalaman yg tk berubah

D A Bm G
Kaulah tanda tanya Kau tiada titik noktah Ku dibuai mimpi lena Dikejut igau semula
D A Bm G
Kaulah tanda tanya Kau tiada titik noktah Ku dibuai mimpi lena Dikejut igau semula

D A
Seandainya kau berada di depan mata Mudah untuk aku berkata-kata
Bm G
Supaya dapatku melihat seraut wajahmu Walaupun belum tentu kau mahu bertemu
D A
Apalagi memandangku Setelah ku turutkan segala kemahuan Kau mainkan perasaan
Bm G
Begitu mudah kau ucapkan Terimalah saja kenyataan Aku masih terkilan

D A Bm G D
Maafmu tak bererti Kau mudah sesali Berulang kali telah kau mungkiri
D A Bm G D
Manis mulut berjanji terpedaya lagi Menanti biar terus didustai

Repeat Chorus 2X

Bm G
Jika kau dapat memahami Hati seorang perindu Baru kau tahu derita hatiku
Bm G
Jika suatu hari nanti giliran kau merindu Baru kau ingat derita diriku
Bm G Bm
Segala yang berlaku bukan kemahuanku Apa gunanya bahagia Jikalau bahagia bersamamu
G
Hanyalah untuk sementara waktu Aku pilih derita merinduimu piedotcom.blogspot.com

D A Bm G D
Maafmu tak bererti Kau mudah sesali Berulang kali telah kau mungkiri
D A Bm G D
Manis mulut berjanji terpedaya lagi Menanti biar terus didustai

Repeat Chorus 2X

No comments:

Post a Comment