welcome


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Cari kat sini jgn malu2

Monday 7 March 2011

Bunkface-Situasi Guitar

Bunkface-Situasi Guitar Chord
A#m Fm F# G#
dkrisminasi menjatuhkan aku
A#m Fm F# G#
reputasi kini menjadi bisu
A#m Fm F#
dan aku
G# C#
ku layu
G# F# G#
di situ

F# A#m
mengharapkan sesuatu yang baru
F# G#
itulah impian aku

C# G#
dan bila kau menghilang
A#m
musnahlah,musnah impian
F#
untuk mengampai bintang
G# C#
terangi hidupku
G#
ku mahu kau tahu
A#m
engkaulah destinasi ku..
F# G#
dalam ingatan ku

(same as above)

kerna diri ini tak daya lagi

menempuh hidup yang ku temui

dan aku

ku tunggu

di situ

mengharapkan sesuatu yang baru

itulah impian aku

C# G#
dan bila kau menghilang
A#m
musnahlah,musnah impian
F#
untuk mengampai bintang
G# C#
terangi hidupku
G#
ku mahu kau tahu
A#m
engkaulah destinasi ku..
F#
dalam ingatan ku

(solo)
F# G# F# G# C#

No comments:

Post a Comment